Tuesday, January 27, 2009

Happy chinese nu year

27/1.2009....harini masih lagi layan cuti raya cina...rasanya kenduri pon banyak jugak hari ni...kemarin dua hari lepas banyak sangat kenduri...nak update blog memang tak sempat...lagipon kat yan takde 3G so susah la nak online...yang taktahan sedara belah aku kenduri n belah sedara zira pon kenduri pada hari yang sama jugak mmmm...so letih sikit la...mula p kenduri kat rumah aku dulu la sebab minggu ni balik kampung yan sebab dah lama tak balik kesian kat mak n ayah...so balik yan dulu la sebab dah tidoq kat sana....kenduri adik abg ipaq aku yang bongsu...kenduri last...kena p jugak la...lepas tu terus p kenduri rumah tok sedara zira lak...kenduri tu dok sebelah rumah tok dia saja....

esok tu ingat nak amik ic yang baru aku buatbulan lepas..tetiba anak menakan sulung aku suryati kata hari ni birthday dia...so ajak la dia keluaq sekali sambut birthday dia tu...taktau nak bawak p mana heheheh so tetiba zira tembak p aloq setar...mmmm boleh la hehehe...dah lama jugak tak p alor setar ni....singgah pacific saja nak ronda2...memang dah lama ta p situ...dulu banyak kedai tak bukak lagi kat lam tu....tiba2 tah camna ternampak plak panggung wayang...ni yang pantang ni heheheh...apa2pon layan dulu lah....kami layan citer underworld 3...best jugak citer tu...tapi ada jugak part yang slow....lepas layan movie...cari hadiah kat ati...beli kasut kat dia...dia cam malu2 nak beli kasut...tapi bila balik dia yang lebih2...dia memang suka buat adik2 dia jeles...memang perangai dia macamtu dari dulu lagi...yang aku risau takut mat merajuk...tapi aku janji kat dia nanti birthday dia aku bawak dia tgk wanyang jugak..nak ajak dia sekali tapi dia p ikut paksu dia plak hantaq barang kenduri....mat ni suka merajuk sikit...dia pon cam ok ja takpalah...cuma ayuni ja mai rumah muka masam ja heheheh ni mesti kak dia dok perangat kasut bru tu...mmmm...penin2...

kemarin pon ada dua kenduri lagi...lepas keduri tersinggah plak ke cd...mmm banyak jugak angkut cd yang tak sempat layan kat panggung heheheh...balik terus layan dvd sampai mata pon takbleh nak angkat...ngantuk gila tapi layan jugak duduk pon bleh terlena...tapi nak tgk jugak bagi habis....tapi baru diu dvd tgk...okeh nak sambung tgk lagi ni....

bersambung man....


No comments: