Saturday, January 31, 2009

Aku dia dan sabtu....

31/1/2009....minggu ni takdak apa nak cerita sangat sebab dua2 sibuk kerja so tak keluaq p mana sangat...hari ni zira kena p sekolah..dia ada gotong royong so tinggai la aku sensorang kat rumah...semalam aku dah dapat stiker keta baru...zira amik dari kawan dia...tak sempat aku nak test stiker palsu yang aku buat sendiri tu heheheh....tapi ok jugak tak la rasa cuak sangat bila lalu kat pak guard tu nanti heheheh...dah la pak guard semua berjangut cam taliban ja...ganas...tapi ok sebab depa rajin senyum...tak macam pak guard dulu yang muka tak reti nak senyum...nak masuk rumah sendiri pon macam nak masuk berek polis ja heheheh...senyuman ni penting..dengan senyuman boleh buat org lain rasa tenang, selesa dan tak kurang jugak yang tergoda dengan senyuman eheheheh...

skang walaupon sesak kepala otak dengan kisah peperangan yang tak tentu akan kesudahannya.. aku macam malas nak bercerita tentang tu...walaupon ada rasa simpati tapi aku cuma mampu bersimpati didepan kaca tv...apa yang kita mampu buat hanya terlalu sedikit yang mungkin juga sedikit membantu...keegoan manusia yang kerapkali mengundang celaka yang akhirnya membinasakan...nyawa ibarat kucing yang mati ketika melintasi jalan raya yang sibuk dengan kekejama masa..tak siapa peuli.tak berhaga...dan kita cuma mampu meratap kesedihan mereka sambil menjamah "KFC" tatkala menonton berita kekejama dunia...bila tv ditutup kita kembali lupa....dan esok kita kembali bercerita selantang PBB tapi buta..

bosan sangat kat rumah dok sensorang ni so layan internet n dengaq lagu dari band NOFX sambil minum kopi n update blog hehheheh...dah taktau nak cerita apa dah...heheheh

bersambung man....

1 comment:

Anonymous said...

salam....pertama kali melawat blog anda...nice blog..