Tuesday, January 6, 2009

Cuti dah habis heheheh



5/1/2009 harini hari pertama persekolahan...so zira kena bagun awai p sekolah heheheh...n dia nampak cam sibuk sikit...banyak kerja dia nak kena buat...aku tetap cam biasa memang jarang bawak balik keja kat umah..bila dah kat umah malas nak buat keja...so semua keja tinggai kat opis la...esok baru sambung...

balik umah tengok zira dah tergolek heheheh...aku pon join sekaki la heheheh...ngantuk jugak rasanya...pastu zira ajak kuaq p ambik benda yang dia buat photocopy petang tadi....yesss boleh pakai tshirt yang baru aku beli semalam heheheh..dalam perjalanan zira banyak bercerita pasai sekolah..aku menjadi pendengar setia walaupon kadang2 aku tak paham sangat pasai sekolah ni heheheh...dah alang2 keluaq tu makan la sekali kat jusco yang baru bukak kat perda tu...lepas makan ronda2 jap kat lam jusco tu...takleh lama2 sebab jusco dah nak tutup dah..patu terus balik rumah..zira sambung keja dia..jam pon dah pukul 1 pagi...so aku stop sini dulu..heheheheh.

bersambung.....

No comments: